- This topic has 0 hozzászólás, 1 résztvevő, and was last updated 3 years, 10 months telt el by .
1 / 1 bejegyzés megtekintése
1 / 1 bejegyzés megtekintése
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
Nyitóoldal › Fórumok › GINOP-5.2.3 pályázat benyújtása, projektmenedzsment, kifizetési kérelem, előrehaladás, fenntartás, helyszíni ellenőrzés tapasztalatai › Pályázattal kapcsolatos Hasznos Információk
HASZNOS INFORMÁCIÓK:
1. Az elszámolás/ok során mellékletben csatolt dokumentumokat (számla, kifizetés bizonylata, megrendelés , szerződés- annak hiányában nyilatkozat, teljesítés igazolás – ahol szükséges , üzembe helyezési jkv – ahol szükséges) célszerű egy dossziéban lefűzve – elkülönítetten tárolni.
2. Ezeket a dokumentumokat a Fenntartási Időszak végéig meg kell őrizni – Helyszíni ellenőrzés során ezt ellenőrzik és jó ha együtt van minden dokumentum.
3. A Fenntartási Időszak (3 év ) alatt a vállalkozásban bekövetkező bármilyen változást minden esetben be kell jelenteni az Irányító Hatóság felé postai úton levél formájában.
Ilyen lehet pl.
o az egyéni vállalkozás BT vagy Kft –nek alakul
o új tulajdonosa van a cégnek
o változik a székhely , ill. telephely
o a pályázatban vásárolt eszköz javíthatatlan hiba miatt cserére szorul
o bankszámla szám megszűnik, vagy új bankszámla számot nyitunk
o KATA adózóból más adózási módot választ … stb.
Mindezen és hasonló változásokat a fenntartási időszak végéig kell jelenteni.
A Projekt akkor tekinthető majd lezártnak, ha valamennyi vállalt kötelezettség teljesült, a Kedvezményezett a kötelezettségek megvalósulásának eredményeiről szóló Záró Projekt Fenntartási Jelentést benyújtotta – és azt az Irányító Hatóság jóváhagyta, valamint a Záró Jegyzőkönyv elkészült.
A pályázó a projekttel kapcsolatos minden dokumentumot (lefűzve) továbbra is köteles elkülönítetten nyilvántartani és megőrizni a projekt megvalósítás befejezésétől számított – Záró Jegyzőkönyv kézhezvételétől számítottan – 10 évig, de legalább 2027. december 31-ig , továbbá köteles a Projektre vonatkozóan elkülönített számviteli nyilvántartást vezetni.
Természetesen az Ügyfélszolgálat továbbra is rendelkezésre áll – ügyfélszolgálati időben – ha az elszámolással kapcsolatosan bármilyen kérdés felmerülne.